Friday, May 01, 2009

Aktiviti hari pekerja yang sepatutnya cuti

  1. Terbangun pagi pasal my mom call cakap pi tengok adik kat rumah pasal my parent nak gi penang..amek haku punya bro.
  2. Pegi beli ayam (dah meninggal)...pelik, kate harga daging ayam naik, tapi apesal wife aku beli yang gedabak punya besau, harga RM9.00 jer....
  3. Balik rumah, berguling-guling aku baca paper Sinar Harian, Harian Metro ngan Harakah
  4. Mandi nak gi solat Jumaat
  5. Balik dari masjid, singgah kedai bapak aku..donlot ape yang patut
  6. Sampai rumah, berguling lagi sekali melepaskan penat yang termaktub dalam jiwa sekular
  7. Sambung decorate rumah yang terbengkalai minggu lepas (penat weh)
  8. Bakau sampah secara terbuka (kat kelantan takpe..bomba tak tangkap pon)
  9. Mandi-manda
  10. Semayang Asar
  11. Semayang Maghrib
  12. Skang ni kat umah parent pasal dorang tak balik lagi
  13. Kat depan aku adelah wife aku yang tengah memasak (aku blog kat dapur)
  14. Tunggu nak makan nasit jap lagi
  15. Lauk dah berbau dah
  16. Aku tengah taip perkara ke 16
  17. Aku lupa la ape artikel 17 dalam buku perlembagaan persekutuan
  18. Lambat btol JPJ proses no. plat moto nih
  19. Haih...dah masuk no.19
  20. 20 ni birthday aku...tapi bulan 1 laa...dah lepas dah
  21. Lupa nak cakap, petang tadi mak aku call, cakap dia on the way nak balik dah..tadi dok kat Grik dah....tapi tiba-tiba jer bapak aku sesak nafas, terus pegi sepital Grik..masa tu bapak aku kat dalam bilik kecemasan...harap dia ok dan selamat sampai rumah malam karang (skang ni tak sampai lagi..)

ok la...lauk dah masak, nasit pon dah masak, idea aku pon dah abes...sekian saja untuk semua warga blogger.....tata.......

No comments: