Monday, May 04, 2009

Hish.....dan cekadak..


Aku sebenarnya takde selera nak update blog hari ni..ye laaaa.....letih aku dok tekan F5 ngan klik button refresh kat browser nih...kot-kot browser aku ni banyak makan cookies, tu pasal sumer blog yang aku link dok show entry yang dah berkurun..tapi telahan aku meleset seperti mana aku meleset taik idung di dinding rumah. Aku log in masuk aku punyer account, berderet blog-blog yang dah update dorang punye entry...cis punye blogspot..nak kena tarah macam Yahoo360! dulu ker? bastand btol..!!


Sebenar-betulnya, aku just nak cakap, aku dah gi amek moto kat kedau semalam...hulala....kaler putih...plat DBL sekian, sekian.....tapi gambau tak amek lagi....jadi, aku cilok la dulu gambau kat dalam tenet lagi skali nak bagi dory berhasad dengki...hawhawhaw....


Tu je laa...nak balik dah.....cccccccciiiiiiioooww...
nota : sejak bila plak aku taip blog pakai perenggan nih....

No comments: