Monday, May 25, 2009

Bila P.Ramlee nyanyi lagu Pukul 3.00 Pagi


Aku nyanyi la lagu Pukul 3.30 Petang..Tapi kalu Ajis baca bunyi syair, sudin baca bunyi arab, aku nyanyi tak bunyi langsung..kalu dah nyanyi tak bunyi langsung, tu maknanya aku nyanyi dalam hati...Nape aku nyanyi dalam hati? bukan bermaksud aku masuk dalam hati aku untuk menyanyi...lupakan...

Skang ni hujan lebat, ribut petir di sekitar kawasan Jeli..dan aku masih was-was, adakah tingkap kereta aku telah ditutup rapat atau telah basah kuyup? kalau basah, ini bermakna kedudukan seluar aku dalam bahaya dan ini boleh menimbulkan fitnah terhadap mereka-mereka yang saja buat-buat bangang.

Walaupun seluar aku dalam bahaya, ianya tidak akan melemahkan semangat aku untuk masuk ke dalam Bank Rakyat pada pukul 3.30 petang karang. Kenapa? sebab sudah 6 bulan aku menunggu saat-saat sebegini...mungkinkah saudara mara aku makin bertambah walaupun mereka tidak tahu aku berkhidmat dengan MARA ?

Tak mengapalah.....yang pasti, MARA dah hantar surat pemberitahuan bayaran pinjaman tertunggak selama 21 bulan.....huhuhu..

Bayar je laa..........sekian.
nota : ketik la di sini --> http://www.youtube.com/watch?v=HE5FLv464mw

3 comments:

@reLoG said...

oit..luper la..
apesaL bLog mU ada dua pLak?
da terlebih rajin ker?
huhuhu..

Tun Jusoh Patail said...

dua pekemende plok... www.jusoh.com ngan www.jusohbedil.blogspot.com tu kan benda yang sama...

@reLoG said...

tp kan lain2 page..tu yg ada dua tu..isk..isk..isk..