Sunday, May 17, 2009

Mei dengan Jun adalah Jiran

Mei

- 25 haribulan ni, gaji dah masuk
- 25 haribulan ni, genap setahun aku keje ngan MARA
- 28 Mei ni ada sambutan Hari Guru peringkat maktab

Jun

- 3 & 4 haribulan aku ada exam perkhidmatan MARA
- 7 haribulan kakak ipar aku bertendang
- 12 haribulan member aku kawin la plak
- Aku nak sambau kete baru
- Aku nak beli Lenovo (epal putih pospon dulu)
- Nak sambung stimik kat umah
- Nak beli DSLR sekor

Segala kerjasama dari pihak tuan kami dahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian.

1 MALAYSIA, 2 THAILAND, 3 INDONESIA
RAKYAT DIDAHULUKAN, PEMIMPIN DIUTAMAKAN

__________________________
(TUN JUSOH BIN MASDUQI

6 comments:

Dory said...

belikan aku sekor DSLR gak..

Tun Jusoh Patail said...

buleh no hal..sanggup ker ko korbankan gemut ko demi seekor dslr?

Pink Marie said...

hahah.

ha kete ape??

Zu said...

dah gaji nanti jgn lupa belanja org2 kg:D

Tun Jusoh Patail said...

pink marie > kete biase2 je..maybe Skyline R34GTR jer..tak lebih dari tu

Zu > cakap jer nak makan ape......sumer orang mesti makan...hawhawhaw

Zu said...

ya la tuuuuu:D