Tuesday, October 06, 2009

Pembunuhan depan mata aku...isk...

Takut sebenarnya aku nak cerita..sekarang ni pun masih lagi terbayang-bayang di ruangan mata kejadian yang berlaku di subuh hari Selasa (kelmarin)..peerrgghh...bila ingat balik, rasa nak termuntah pun ada..ngeri oooo....
Bermulanya cerita begini..
Tatkala aku sedang nyenyak tidur ala-ala pengsan, aku terkejut bila mendengar bunyi satu letupan kuat kat depan rumah..dalam keadaan takut tak takut, aku buka tingkap bilik untuk meninjau apakah yang sedang dan akan berlaku..sekali tingkap aku buka, peerrgghh...bersepai daging-daging manusia bersama darah-darah pekat melekat pada dinding rumah aku..
Panik, aku kejutkan isteri aku yang tidur pengsan..aku buka lampu luar rumah..ngee..ngee..ketar habis kepala lutut, kepala betul dan kepala-kepala lain..kurang dari 5 minit kejadian, depan rumah aku sudah dipenuhi dengan penduduk-penduduk sekitar untuk menyaksikan tragedi berdarah depan rumah aku..masing-masing menutup mulut menahan loya melihat daging-daging manusia yang bersepai itu..ada yang menangis..ada yang menjerit..ada yang buat-buat macam wartawan dan ada yang menguap..
Setengah jam kemudian, datanglah polis bersama kereta peronda mereka dengan lampu kelip-kelip..mereka meletakkan tali kuning (apekenama aku tak ingat) untuk menghalang penduduk dari memasuki kawasan kejadian..jurukamera polis, pakar forensik juga turut sama membantu polis..Aku dan isteri cuma duduk di ruang tamu rumah, sesekali kepala menjenguk ke luar rumah..
Sejurus selepas itu, pasukan polis dengan pantas mengutip daging-daging yang bersepai tadi dan dimasukkan ke dalam beg plastik hitam yang macam kita tengok dalam rancangan 999. Real aku cakap kau..tak pernah sepanjang hidup aku tengok benda-benda macam ni..pulak tu depan rumah aku...eeee....
Sampai sekarang, walaupun isteri aku dah basuh lantai dan dinding rumah dengan gigih, tapi masih terdapat kesan-kesan darah yang kelihatan..nasib baik la tak ada penduduk-penduduk lain yang cuba untuk memerah limau purut kat situ...
Hari semakin pagi..aku tak tahu nak buat apa..nak duduk rumah, rasa ngeri...baik aku pergi kerja....jadi, aku pergi kerja semalam...isteri aku pun pergi kerja juga...Bila tiba di pejabat, aku tak rasa ngeri lagi....lepas ni, minta jauh dari segala malapetaka......
Aku tipu je cerita ni sebenarnya....

6 comments:

durian! said...

babi, real nok mapuh. takut aku nok balik TM!

yaya|azura said...

memang ada bakat jadi superstar!

Tun said...

tapi tidak mustahil akan terjadi sekiranya orang sebelah rumah aku masih lagi parking lori balak depan rumah

@rE-LonG said...

hahahah!da agak da kO merapu jer..huhuhu

MummyAju said...

ces, ingt betul la td!!!

Mrs Jaja said...

ko ni imaginasi kuat la..