Sunday, August 23, 2009

Muka dan Buku

Huh..hari ni adalah hari yang cukup mencabar dalam hidup aku. Mencabar yang aku maksudkan bukanlah aku terpaksa menahan lapar dan dahaga, tapi mencabar kerana aku sedikit demi sedikit aku telah berjaya untuk menggunakan Facebook yang orang lain telah lama mengghairahkannya.

Minggu ni, cuti sekolah. Punya la tak tahu nak buat apa kat opis ni..(macam la time skolah banyak sangat keje aku). Dalam bulan puasa ni, dah 2 hari keje...semalam format laptop aku..siap jer format, berbaris-baris virus masuk balik dlam laptop aku..Apekah???!!

Hari ni, sesi tutorial bersama Dr. Zulkifli Ab. Rahman. Seorang pensyarah Universiti Malaysia Terengganu. Tutorial macamana cara nak buat blog....(kira aku ni dah taraf Naib Canselor la kot).

Esok gaji...duit gaji nak buat ape? nak bukak posa secara besar-besaran dengan meninggalkan makanan tanpa kehabisan? tidak...itu setan punya kerja....aku taknak jadi setan..aku cuma nak makan nasik lauk ikan goreng+budu dan ditambah sedikit air oren...Alhamdulillah

Aku dah malas nak menaip sekang ni...kenapa? kerana tangan aku jugak puasa...kalu tangan aku tak puasa, maka banyak la jugak tempat-tempat yang semestinya diterokai....

sekian, wassalam

No comments: