Saturday, December 27, 2008

Metrosexual

Hish...lemah btol jiwa kalu kena tag..tak buat kan, orang kata tak user interface..buat kan, macam metrosexual plak..oleh kerana yang mengetag ni dari keturunan aku jugak, belasah je la walopon aku bukan jenis yang begitu....dan satu lagi fakta, aku tak suka baca Harian Metro

1) Do u think you're hot?

Kadang-kadang..tapi kalu demam, memang ada rasa panas dalam..tuh pasal kena minum air cap badak. Orang kata air tu boleh sejukkan badan..tapi aku rasa selain dari melegakan tekak yang haus, takde rasa apa-apa pun...shit !! aku tertipu..


2) Upload your favourite picture of you!


3) Why do you like that picture?

Aku tampak ayu je dalam gambar ni..

4)When the last time you ate pizza?

Tak pasal-pasal tanya pasal makan pizza..apa kes? Makanan lain
tak boleh tanya ke? Seperti makanan ruji ke..makanan uji rashid ke...

5) The last song you listened to?

Songkok!! Pasal baru tadi balik dari semayang jumaat...

6) What are you doing now beside this?

tekan pepunat keyboard..di samping itu, aku jugak sedang menatap skrin monitor...(wah..ada can nak dapat 50 psm nih..)


7) What name would you prefer besides yours?

Sape?? Sape??

'MEREKA' yg akan ditag adalah seperti berikut :

1- Che Det

2- Dollah Badawi a.k.a Imam Hadhari

3- Shabery Cheek

4- Barrack Obama

5- George W Bush

8) Who is number 1?

Mantan PM Malaysia yang skang ni tengah sebat2 Pak Lah dan tengah dok angkat bakul Mukhriz

9) Number 2 is having a relationship with?

Anak menantu beliau dan Patrick

10) Say something about number 3?

Hahaha....bebuih la mulut dia

11) How about number 4?

Orang kulit manggis pertama jadi presiden Amerika..tak brapa kenal lagi nih...

12) Who is number 5?

Yang ni lagi syahdu...lepas ni confirm fobia bila isteri dia nak order kasut dalam katalog....








No comments: