Tuesday, December 23, 2008

Esok cuti walaupun Rabu

Lagi 15 minit aku nak cuti..Rabu cuti, kamis cuti, jumaat cuti dan sabtu juga cuti...tetapi hari Ahad terpaksa menjadi pengetua sambilan kerana mereka-mereka yang lain ambek cuti secara pukal...dan hari senin aku kembali cuti seperti biasa sebelum masuk keje balik hari selasa, rabu, dan khamis...
Dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan selamat menyambut tahun baru buat seluruh umat Islam seluruhnya...semoga di tahun baru menjanjikan sesuatu yang lebih baik buat korang semua...selamat hari raya, eh? selamat tahun baru..maaf zahir batin.....

2 comments:

Tun Jusoh Masduqi said...

aku sakit ati betul la ngan blogspot ni...taip post elok2 je aku letak perenggan, last2 publish takde perenggan plak..nasib baik bukan peksa SPM, kalu tak, free2 je tak dapat markah....

durian! said...

wei..buleh ko guno 'pukal' untuk cuti? haha confuse..