Wednesday, July 08, 2009

Inzal

Setelah bepuluh-puluh, beratus-ratus atau mungkin beribu entry yang aku tulis, akhirnya ada juga pembaca yang mengaku inzal membaca tulisan aku. Bukan senang nak inzal..Tak macam dalam citer American Pie - Beta House yang aku tengok semalam..Beliau adalah Encik Durian..aku rasa beliau menghadapi masalah kemutan..Orang lain biasa jer baca..takde inzal-inzal dari dulu sampai la skarang.

Aku tidak bermaksud untuk menggoda siapa-siapa yang membaca blog aku. Apatah lagi untuk menginzalkan kamu semua. Tapi ada antara kamu tidak tahu apa maksud inzal.apakah? Cuba la rajin-rajin buka kamus dewan bahasa atau tanya saja kepada Pakcik Google atau Encik Durian dan adik-beradiknya dan sila jangan aplikasikan perkataan tersebut dalam kehidupan seharian terutama sekali kepada mereka-mereka yang masih menduduki pengajian peringkat 'bachelor'.

Aku tak ada apa nak tulis sebenarnya. Sementara menunggu waktu 'punch out' untuk balik bercuti selama 2 hari di rumah, aku ringan-ringankan jari aku untuk menaip walaupun ianya bukanlah sesuatu yang berbentuk ilmiah. Jadi, untuk membaca bahan-bahan ilmiah, sila ke website Utusan Online.

Kat sini aku jugak nak ucapkan terima kasih kepada para pengikut baru aku. Ada 2 3 orang yang aku tak kenal..tapi takpe, sekurang-kurangnya aku juga tergolong dalam golongan manusia yang berpengaruh seperti Mahathir dan Mukhriz..tenkiu...tenkiu...

Ok la...dah dekat pukul dua..aku nak gi tunggu depan punch kad dah ni....kang lambat kang kena beratur pulak..rugi kalu lewat seminit.....cis..!!

Salam balik....

3 comments:

Mrs Jaja said...

makin lama gaya penulisan ko dah mcm org sastera2 aku rasa....hawhawhaw...

Dory said...

inzal tu ape?

zool irfan said...

bahasa tinggi ni..