Saturday, April 11, 2009

Kupas Kelapa Hingga Menggelupas Kulit Kepala

Eeeiii...nape ni ha? nape aku takde isu nak kupas ni? takkan aku nak kupas kelapa plak...hish...tak best betol la...ape aku nak cakap nih...
Hari ni 12 April 2009 kan? tadi pagi aku check keputusan temuduga Induksi kat Cherating ari tu...LULUS...haha...lulus la plak..ingatkan tak lulus..kalu tak lulus, buleh la aku nyusahkan Jila lagi skali..tapi takpe laa...at least, tak abes pitis aku...
Skang ni, tinggal aku sorang je kat opis...organisma-organisma hidup yang lain sumer dah kuar lunch...maka terasa bebas la sikit nak menaip blog..kalu tak, asek blackout je palotak aku...
Hmmm..ape lagi..haa, dari pagi tadi jugak la aku dok cucuk-cucuk memori kad aku dalam kad reader..tapi takleh read..kenapa? kerana aku merasakan usia card reader aku sudah mencapai tahap tidak boleh beranak. Abis, cemana aku nak hapelot gambar-gambar masa kursus itu hari? member-member sumer dah buat permintaan lagu dah..hhmm..sabau je laa...bukan ker sabau itu 1/2 daripada iman?
Semalam tengok bola...Kelantan lawan Selangor...tiba-tiba je stadium Sultan Muhammad ke IV jadi sebegitu besau dan cantik..kenapa ye? terima kasih la buat Halim Napi yang tah pape tah...tua-tua pun nak samseng lagi ke? nasib baik la seri semalam...
Pagi tadi, datang keje, kabus punya la tebal..Indeks Pencerapan Biji Mata (IPBM) aku mencatatkan kadar penglihatan sejauh 0.0035 sentimeter je..aku memandu sambil merangkak-rangkak...dah la bawak sengsorang...kalu jadi pape kat aku, sape nak jawab? aku sendiri la jawab...
Masuk opis pagi tadi, terus isi borang claim...ingat dapat la dalam 2 - 3 ribu...rupanya satos lebih je...patut la masa aku gi kursus hari tu, macam tak banyak je duit aku abes...ces....
Eh? itu hari En Hadi ada bagitau aku, En Som nak kawin..bile haa?? ooi som..ko kat mane haa?? blog ko tu dah nak sama ngan tarikh kemerdekaan tanah melayu dah tu.....
Blog-blog lain, aku tak sempat nak baca lagi...tak sempat nak bagi komen,...tak sempat nak singgah-singgah...blur bak jaja lagi...tunggu laa...senang-senang nanti, aku gi la beraya kat blog korang....
Hari tu, aku chat ngan sorang 'member' lama...dia kata blog aku skang tak sama macam blog aku yang dulu...memang laa...dulu domain lain..skang domain lain....tapi dia kata contents dalam blog aku skang banyak pasal politik...dia tak suka politik...dia suka gelak-gelak...masalah sekarang, urat gelak aku tak menunjukkan tindakbalas yang sempurna...cemana aku nak post topik-topik gelak...tapi tak kisah laa...lagipun aku tak spesifikkan blog aku ni sebagai blog putus urat perut..dan tak jugak spesifikkan blog aku sebagai penarikBeca, KudaKepang, Chedet, mahupun Anwar Ibrahim...tima kasih kat Ruzaime Hasrik pasal bagi komen membina...nanti ada masa, tukar layout lain plak... :D
hhhmmm.......ape aku merepek ni? sekian la dulu terima kasih....

No comments: