Monday, January 05, 2009

Penamaan Calon PRK - Satu Kejutan!!

Hari ni, Selasa, 6 Januari 2009, pukul 9:00 pagi, proses penamaan calon bagi pilihanraya kecil Kuala Terengganu bermula..seperti yang kita sedia maklum, calon-calon yang bertanding adalah Payid dari BN dan Pok Lib dari Pas..lain-lain calon aku tak berapa pasti tapi yang pasti, Tok Timun tak bertanding..Tu bukan kejutan yang aku maksudkan...

Kejutan yang aku maksudkan adalah, tahun ni aku terpaksa belajar bangun pokol 6 pagi..huhuh..mandi-manda, solat, pakai baju, sikat rambut, pokol 6:30pagi dah kena start enjin kete, terus pegi keje..jadi, aku terkejut..bukan kejutan budaya, tapi kejutan kesejukan...

Sekian, wassalam..

5 comments:

Dory said...

eleh... tu pon terkejut..sudahla kau.. haha

Tuan Kubur said...

aku nak tekejut, sukati aku la..bedil kang..hawhawhaw...

Khambeng Madu said...

hahahaha...terkejut tak aku komen ni...!!??

Tuan Kambing said...

huh...tekejut yang amat nih..

Dory said...

terkejut aku kambeng leh menaip!